Sunday 14 October 2018

Leaders Training di Shaklee Sri Rampai, Kuala Lumpur

Leaders Training di Shaklee Sri Rampai, Kuala Lumpur | Assalamualaikum. Alhamdulillah harini Ena berjaya hadir ke Leaders Training anjuran super upline kami yang dah bergiat dalam bisnes shaklee ni selama 28 tahun iaitu Master Hj Roslan Ghazali yang bertempat di Cawangan Shaklee Sri Rampai, Kuala Lumpur.

Speaker hebat yang berkongsi waktu Leaders Training 
Fullhouse! 


Slot Master Hj Roslan yang membuka minda dan hati kami

Sempat selfie waktu dalam kerete menuju ke Leaders Training= haa, nampaktak sangat excited disitu;)hihi



Bergambar dengan salah seorang Speaker Fakhitah Iqbal, sempat ku cedok ilmu dan bertanya beberapa tips bisnes dari beliau;)


Haji ROslan Ghazali mengingatkan kami visi pengasas Shaklee iaitu Dr Forest Shaklee
Slot Ummi Syimah (25 tahun bisnes bersama shaklee) topik beliau mengenai teknik offline marketing yang sangat power. fuhh memang teruja sangat ssebab Ena selama ni buat marketing online sahaja hehe

Apo lah ku duk membawang tu hehe

Slot Fakhitah Iqbal, 8 bulan dalam shaklee dah berjaya melahirkan 7 orang leader, capai Car Bonus dan capai income RM7000 sebulan. beliau kongsikan tips rahsia beliau dan kenapa sanggup tinggalkan kerja jurutera yang bergaji RM8000


Ena dijemput untuk membuat sedikit Testimoni Sharing iaitu kesan yang Ena sendiri rasai sepanjang mengambil Set Hamil Shakkee ketika mengandung. Terlupa pula nak mintak orang sebelah rekod kan sesi ni hehe tapi mujur ada peserta yang rekod secara LIVE di fb beliau sendiri. 

Berkongsi Testimoni Set Hamil Shaklee

Salah satu kehebatan Bisnes Shaklee di bawah team kami adalah sokongan dari team yang sangat kuat , sentiasa diberi latihan dan bimbingan kerana misi dan visi kami melahirkan pengedar shaklee yang bukan sahaja proaktif tapi berilmu. insyaALLAH.

Baca: Peluang Perniagaan Bersama Shaklee

Berminat untuk menjana income bersama shaklee boleh hubungi:

Your Business Mentor:
Pengedar Shaklee Bangi, Kajang, Putrajaya



2 comments:

Terima Kasih atas komen anda, have a nice day ahead;)