Sunday 7 July 2019

Promosi Shaklee Julai 2019

Promosi Shaklee Julai 2019 | Assalamualaikum. Promosi shaklee bulan ni sangat best dan teruja. Apa tak nya, Ena sendiri consume semua item yang tengah promo sekarang ni. ok jom kita tengok apa yang tengah promo tu.

1- Zinc Plus.

Promosi Beli 3 percuma 1


Promo Zinc Plus Beli 3 Percuma 1


Ena sendiri consume Zinc Plus ni untuk bantu cepatkan luka bersalin sembuh. Banyak sangat kelebihan dia tau, untuk kulit cantik, cantikkan dan sihatkan rambut, kuatkan imun, kuatkan stamina badan, untuk kesuburan pon boleh. Ena setia ambil Zinc Plus masa bersalin anak ketiga haritu pastu culas tak makan. Now kene mula balik sebab anak dah start menyembur air liur ni orang tua-tua kata rambut mak nya akan gugur banyak. Haa, macam ada kaitan je sebab memang tengah gugur sekarang. hihi

Manfaat Zinc Plus Shaklee

Testimoni Zinc Plus


2. Sustained Release Vita-C Plus

Promosi Beli 3 botol Sustained Release Vita C percuma 1 botol Chewable Vita C


Promosi Beli 3 botol Sustained Release Vita-C Plus , percuma 1 botol chewable Vita C 


Vita C Shaklee ni antara produk terawal shaklee yang Ena cuba dan konsisten iaitu sejak tahun 2013. Sangat banyak kesan yang Ena dan keluarga dah rasai, yang paling best skali ketahanan badan makin kuat, dan luka bersalin cepat sembuh. Sebagai ibu menyusu, jika baby selsema pon Ena ikhtiar dengan Vita C ni mengikut dos khusus yang mana baby Ena akan dapat khasiat Vita C melalui susu badan.


Manfaat Sustained Release Vita C Plus




3. Youth Skincare



Youth Purifying Clay Mask & Hydratng Gel Mask

















Sejujurnya Ena adalah orang terawal yang menggunakan Youth Skincare di Malaysia. Sehingga entry ni ditulis alhamdulillah dah setahun lima bulan Ena setia bersama Youth Skincare dan sangat sangat teruja dengan kesannya yang berbaloi dengan wang yang dilaburkan.
Testimoni Youth Ena sendiri di Instagram

Bulan ni ada new produk launching iaitu Masker Youth  dan promosi Youth Skincare iaitu beli set Youth skincare, FREE Radiance C+E





Sebarang Info/Order boleh hubungi:

Pengedar Shaklee Bangi, Kajang, Putrajaya


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen anda, have a nice day ahead;)